måndag 11 oktober 2010

Jag kommer nu

Tänk dig att du bor hemma, och har din flickvän hemma. Ni börjar bli jävligt kåta och det slutar med att ni börjar ha sex. Bara det att ni inte har sex i ditt rum, utan i vardagsrummet, i fåtöljen. Som står väldigt dumt placerad.

När det börjar bli som skönast och du känner att nice, snart kommer jag, jag pumpar lite extra. Så hör du nyckeln i låset och din pappa kommer hem. Du skriker "kom inte in i vardagsrummet", varpå din pappa inte hör det. Sticker in huvudet och säger -Va?!
Just i det ögonblicket kommer du, samtidigt som du ser din pappa i ögonen.

Det kanske är dags att flytta hemmifrån då? Ja, detta har hänt på riktigt. Nej, jag var inte med om det, thank god. Men fan vad jag skratta när jag hörde om det.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHA.....You really should name names!