söndag 5 september 2010

Inte är jag för full, för att jag ramlar omkull

Jag är nog fortfarande full, eller nog, jag är. Drack snaps igår, öl drack jag och sprit i mängder. Så är det kära syster, det gjorde jag och kul hade jag me. Jag och hönan gick inte och la oss förens åtta imorse, men är uppe nu redan? Då har jag ändå ducshat och allt sånt också, kan bara inte sova.

Jag tänkte på en sak igår när vi var ute, när jag såg folk som redan vid ett hade hittat sig sina ragg och nöjt sig med dem - fy fan vad tråkigt, klockan är bara ett. Gå runt lite, du har en helg krog som utbud, lite shakie shakie här, lite shakie shakie där och sen kan man ju gå tillbaka till vem den än nu må vara. För varför nöja sig med en, när man kan få flera? Man lever bara en gång, och jag tänker fan ha kul på vägen tills det att jag ska stadga mig och leva med en och samma jävla snopp(?) tills jag dör.

Det låter bra tråkigt, en och samma. Förhållande i all sin glans, men är det okej att fuska i spelet? Det är inte det att jag vill gå runt och vara otrogen, eller dela min karl med någon, men jag vill smaka på annat under vägens gång. Det är sån jag är, är du annorlunda, good for you. Stå upp för det då.

En och samma snopp, tills jag dör? Fy fan vad tråkigt.

Inga kommentarer: