onsdag 15 september 2010

Lookin' good

Var hos pappa igår och rotade runt i hans garage. De flesta utav mina saker står där tillfälligt, när jag bor hos mamma, innan jag flyttar in i min lägenhet på Kungsholmen 1a oktober. Det blev tillfälligt boende här, hos mamma, för att jag verkligen inte ville bo kvar i Älta. I den miljön och jag hade varit död nu.

Ialla fall, så står jag och rotar efter saker, och hittar det jag ska ha. Trodde jag ja, skulle åka dit för att hämta mitt pass också. Eftersom jag åker om några veckor. Men nä, kom hem utan pass. Hade jag tittat efter det? Hell no. Totalt glömt bort det. Så ska minsann åka dit igen, någon dag, inte än, och leta pass.



Tjockisanna sa att jag var fin i håret igår förresten. Hon sa iofs också att man alltid ser mig i en ny frisyr. Nästa gång hon ser mig, kommer jag ha en ny frisyr igen. Jag har tröttnat på denna, färgern och allt. Rakat, och rött. Fuck yeah.

Inga kommentarer: